لطیفه خیلی جالب
ریاضی سرا و دانلود
مطالب ریاضی لطفا با فایرفاکس وارد این وبلاگ شوید دانلود نرم افزار فایر فاکس درموضوع نرم افزار است

دیدم بی کاری، اینا رو دادم براشون سوال پیدا کنی!

 AKANSU

حیف نون می ره تماشای رقص باله از اول تا آخرش خواب بوده. بعد ازش می پرسن چه طور بود؟ میگه آدمای خیلی خوبی بودن. دیدن من خوابم، رو نوک انگشت راه می رفتن!

AKANSU

زن: عزیزم! یادته روز خواستگاری وقتی ازت پرسیدم چرا می خوای با من ازدواج کنی، چی گفتی؟
شوهر: آره، خوب یادمه، گفتم: می خواهم یک نفر را در زندگی خوشبخت کنم.
زن: خوب، پس چی شد؟
شوهر: خوب، خوشبخت کردم دیگه.
زن: کیو خوشبخت کردی؟
شوهر: همون بیچاره ای رو که ممکن بود با تو ازدواج کنه!!!

 AKANSU

اولی: امان از دست این زنها! زنم تمام دارائی ام را برداشت و رفت.
دومی: خوش به حالت! زن من تمام دارائی ام رو برداشت و نرفت!

 AKANSU

مادر به پسرش: هیچ خجالت نکشیدی این همه کیک رو تنهایی خوردی، اصلاً هیچ به فکر خواهرت بودی؟
پسر بچه: آره مامان همه اش به فکرش بودم، که نکنه یک دفعه وسط خوردن کیک سر برسه!

چند تا توله سگ برای باباشون تولد می گیرن روی کیک می نویسن: پدرسگ!
تولدت مبارک!

AKANSU

یک روز سه زن که سر یک چیز پیش پا افتاده دعوایشان شده بود در کلانتری
با صدای بلند داد و بیداد راه انداخته بودند. طوری که کم مانده بود
شیشه ها ترک بردارند. ظاهرا قصد ساکت شدن هم نداشتند. اما وقتی مامور
 پلیس به آنها گفت که اول کسی که بزرگ تر از دو نفر دیگر است، حرفش را
بزند، همه آنها ساکت شدند!

احتمالا این آقای پلیس زرنگ لطیفه بعدی را که برای شما می گوییم شنیده بود.

AKANSU

مردی تعریف می کرد که با دو دوستش به جنگل های آمازون رفته بود و در آنجا گرفتار قبیله زنان وحشی شدند و آنها دو دوستش را کشتند.
 وقتی از او پرسیدند چرا تو زنده ماندی، گفت: زن های وحشی آمازون از هر  یک از ما خواستند چیزی را از آنها بخواهیم که نتوانند انجام بدهند.
خواسته های دو دوستم را انجام دادند و آنها را کشتند. وقتی نوبت به من  رسید به آنها گفتم: لطفا زشت ترین شما مرا بکشد!

AKANSU

خدا به 3 طریق به دعا جواب میده

میگه آری

و اونچه می خوای بهت میده

میگه نه

و چیز بهتری بهت میده

میگه صبر کن

وبهترین رو بهت میده.

AKANSU

زندگی زنگ تفریح کوتاهیست! آماده باش که زنگ بعد حساب داریم!

واسه تو میخک و واسه بقیه رز میارم تو رو هر وقت می بینم یه جورایی بز میارم

توو قرار با خوشکلا سیب بهشون هدیه می دم واسه تو که میمونی یه عالمه موز میارم!!!

AKANSU

بیچاره مردا : وقتی بدنیا میان همه حال مامانشونو میپرسن

وقتی ازدواج میکنن همه میگن چه عروس قشنگی

وقتی میمیرن همه میگن بیچاره زنش

AKANSU

عزیز دلم اگه تمومه تمومه تمومه دنیا جمع بشن بخوان تورو از من بگیرن

میگم چرا شما زحمت کشیدین!!!

خودم می آوردمش !

AKANSU

هر وقت دلت واسم تنگ شد متن زیر رو بخون

.

.

.

ای کلک چه زود دلت برم تنگ شد.

AKANSU

هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را

هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را

.

.

هیجان زده نشو پشت خاور نوشته بود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط Amirreza
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 282
بازدید کل : 550508
تعداد مطالب : 675
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن کریم
دریافت کد استخاره آنلاین

ابزار پرش به بالا

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل چاپ این صفحه